Fundació SHE - "laCaixa"

Xavier Òrrit

Fundacion-She-Xavier-Orrit

Xavier Orrit Prat és llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport per la Universitat de Barcelona, ​​i doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona. El 2006 va obtenir una beca FPI a la Universitat Autònoma de Barcelona, on va començar com a professor universitari al Departament de Didàctica i Expressió Corporal.

El 2008 va obtenir una beca predoctoral per a la Universitat Catòlica de Lovaina com a professor universitari i investigador. La seva experiència professional gira en tres àmbits: l’alt rendiment esportiu, la docència universitària i la promoció de la vida activa per a la salut. D’altra banda, la seva recerca se centra principalment en l’avaluació i l’anàlisi de programes formatius.

Actualment està participant en la coordinació pedagògica de l’estudi de Healthy Communities, així com en la coordinació del Programa de Salut Integral a Catalunya, i participa com a investigador als estudis de la Fundació SHE i el CNIC al voltant d’aquests programes.