Carla Rodríguez

Fundacion-She-Carla-Rodriguez

És psicòloga especialitzada en promoció d’hàbits saludables i emocions. Ha estat coordinadora de centres i desenvolupadora de continguts del Programa SI! des dels seus començaments l’any 2010, la qual cosa ha fet que avui sigui la coordinadora pedagògica i operacional del programa.

Com a psicòloga s’ha format en temes molt variats: des de la percepció del sistema legal de justícia en el seu treball de suficiència investigadora al doctorat, passant pels postgraus d’intel·ligència emocional i psicologia positiva, psicologia i entrenament esportiu, i neuroeducació, fins al curs en Psicologia i Esports que va realitzar l’any 2021. Actualment està realitzant un curs en expert en Entrevista motivacional, relacionat amb la Psiconutrició.

Com a psicòloga, totes les seves activitats estan orientades a la promoció d’hàbits saludables des d’una visió integral de les persones, on l’exercici físic, l’alimentació saludable i les relacions positives s’interrelacionen amb l’estabilitat emocional.

Dins del programa, el que més li interessa és la creació de recursos i activitats per als programes educatius de promoció de la salut, així com les sessions de gestió de l’estrès, lideratge o motivació per al canvi que es duen a terme en els programes d’adults que es desenvolupen a la fundació.