“Es destinen milions al tractament de la malaltia cardiovascular, però no suficients en educar i promoure la salut. Tots dos aspectes són fonamentals per prevenir una malaltia que ja és la primera causa de mort al món”

DR. VALENTÍ FUSTER

“Es destinen milions al tractament de la malaltia cardiovascular, però no suficients EN educar i promoure la salut. Tots dos aspectes són fonamentals per prevenir una malaltia que ja és la primera causa de mort al món”

DR. VALENTÍ FUSTER

L’American College of Cardiology, durant la seva conferència anual (ACC 2024) el 7 d’abril passat, ha reconegut i homenatjat el Dr. Valentín Fuster per les seves contribucions i impacte en la medicina cardiovascular.

Durant la seva intervenció el Dr. Fuster s’ha dirigit als assistents per parlar del “Passat, Present i futur de la medicina cardiovascular” i posteriorment s’ha emès un vídeo homenatge i una glossa a càrrec de Robert Harrington, MD. Stephen and Suzanne Weiss Dean, Weill Cornell Medicine. Provost for Medical Affairs, Cornell University.

Dr-Valenti-Fuster-American-College-of-Cardiology
valentin-fuster-fundacion-she-laCaixa

“PERQUÈ SI LA SOCIETAT REDUEIX RISCOS, TAMBÉ REDUEIX L’IMPACTE DE LES MALALTIES CARDIOVASCULAR”

DR. VALENTÍ FUSTER

Fundació ”la Caixa” es va incorporar el 2017 al patronat de la Fundació SHE per donar continuïtat a la tasca investigadora.

“THOSE OF US WHO HAVE HAD THE LUXURY TO BE GIVEN TWO
CELLS IN THE BRAIN THAT WORK, HAVE AN OBLIGATION TO DO SOMETHING CREATIVE FOR SOCIETY”