“Es destinen milions al tractament de la malaltia cardiovascular, però no suficients en educar i promoure la salut. Tots dos aspectes són fonamentals per prevenir una malaltia que ja és la primera causa de mort al món”

DR. VALENTÍ FUSTER

“Es destinen milions al tractament de la malaltia cardiovascular, però no suficients EN educar i promoure la salut. Tots dos aspectes són fonamentals per prevenir una malaltia que ja és la primera causa de mort al món”

DR. VALENTÍ FUSTER

Mount Sinai Renames Top-Ranked Heart Hospital to Honor Valentin Fuster, MD, PhD, and His Legacy of Excellence

Mount Sinai Fuster Heart Hospital furthers vision of world-leading cardiac care and research that prevents heart disease worldwide

Valenti-Fuster-Mount-Sinai-Fuster-Heart-Hospital
valentin-fuster-fundacion-she-laCaixa

“PERQUÈ SI LA SOCIETAT REDUEIX RISCOS, TAMBÉ REDUEIX L’IMPACTE DE LES MALALTIES CARDIOVASCULAR”

DR. VALENTÍ FUSTER

Fundació ”la Caixa” es va incorporar el 2017 al patronat de la Fundació SHE per donar continuïtat a la tasca investigadora.

“THOSE OF US WHO HAVE HAD THE LUXURY TO BE GIVEN TWO
CELLS IN THE BRAIN THAT WORK, HAVE AN OBLIGATION TO DO SOMETHING CREATIVE FOR SOCIETY”