Natàlia Montilla

Fundacion-She-Natalia-Montilla

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb especialitat social i educativa. Certificat d’aptitud pedagògica, expedit per la mateixa Universitat el 2006.

Amb més de 15 anys d’experiència al món laboral i empresarial, realitzant tasques d’anàlisi de dades, intervenció, formació, coordinació d’equips i gestió de personal.

Experta en resolució de conflictes individuals i grupals, processos de negociació, així com en la interpretació de necessitats de les persones i de les empreses, segons l’entorn canviant actual. Àmplia experiència en direcció i conducció d’equips de treball, formació i promoció del benestar emocional de les persones i la prevenció i la gestió de l’estrès, el lideratge i la motivació.

Des del 2021 forma part de l’Equip Healthy Communities 2030, de la Fundació SHE, duent a terme la coordinació dels mesuraments inicials de l’estudi i el seguiment, i del seu equip.

També col·labora amb l’equip pedagògic del programa, fent les formacions de benestar emocional, gestió de l’estrès i coordinant els diferents grups d’ajuda mútua per millorar hàbits de salut.