Fundacio-SHE-laCaixa-10-Aniversari

10 anys de la Fundació SHE

Fundació SHE – Fundació “la Caixa” va complir 10 anys d’existència el passat 2020.

Aquesta efemèride tenia previstos diversos esdeveniments de commemoració, que el coronavirus va obligar a ajornar. Tot i el decalatge produït per la pandèmia, la Fundació SHE – Fundació “la Caixa” ha mantingut les activitats previstes.

fundacion-she-10-aniversario

Activitats 10è aniversari

Concurs
escolar

bases-concurso-programa-si-10-aniversario-fundacion-she

Per celebrar aquests 10 anys, s’ha organitzat un concurs entre les escoles que formen part del Programa SI! de Barcelona, Madrid i Ourense. L’objectiu d’aquest concurs és posar en pràctica els coneixements adquirits i despertar la creativitat per inculcar hàbits saludables de forma lúdica, reconeixent la gran tasca educativa del professorat. El concurs consisteix que cada centre enviï relats amb dibuixos i il·lustracions, vídeos, textos amb imatges o receptes saludables en funció de cadascun dels diferents nivells d’edat dels participants. El certamen inclou la cerimònia de lliurament de premis, al Planetari de Madrid.

Acte de celebració amb les famílies

Acte de lliurament de premis del concurs del Programa SI! i acte institucional. Aquest acte va dirigit a les famílies dels centres educatius i se celebrarà al Planetari de Madrid. Comptarà amb activitats lúdiques a l’exterior per als assistents.

Esdeveniment de celebració

CosmoCaixa - Barcelona

L’esdeveniment difondrà l’activitat de la fundació aquests deu anys, que ha tingut com a prioritat la promoció de la salut cardiovascular implementant diferents programes, amb una sòlida base científica.

L’esdeveniment, que comptarà amb la presència del Dr. Fuster, es planteja com una trobada amb convidats del món científic, mèdic, educatiu, social, econòmic i polític per conscienciar sobre la necessitat de prevenir les malalties cardiovasculars a través d’una dieta saludable i un estil de vida sa. L’acte se celebrarà a CosmoCaixa, Barcelona.

Fites

En aquests 10 anys la Fundació SHE – Fundació “la Caixa” ha aconseguit fites importants en la seva tasca científica, divulgativa i formativa, que es poden concretar en les xifres següents:

19 articles publicats a revistes científiques d’alt impacte

Congressos

Participació a 34 congressos

Més de 235 centres educatius han implementat el Programa SI!

Alumnes

Més de 37.000 alumnes han participat a les activitats educatives del Programa SI!

Professors

Més de 2.000 professors han rebut la formació per aplicar el Programa SI!