Olga Montilla

Fundacion-She-Olga-Montilla

Graduada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Especialitzada en planificació estratègica, desenvolupament de contingut digital i copywriting.

L’Olga té una trajectòria de més de tres anys al nostre equip. Per una banda, ha participat en el projecte Healthy Communities com a responsable del desenvolupament de l’estratègia de comunicació; ideant i creant el contingut publicitari, organitzant i coordinant les activitats, esdeveniments del projecte i gestionant les xarxes socials.

Durant l’últim any també ha entrat a formar part de l’equip del Programa SI! en la definició i desenvolupament de l’estratègia de comunicació pel Nou Estudi d’Educació Primària a Madrid.