Més de 100 persones van assistir a la classe de ffitpilates amb la influencer @ffitcoco al Camp de Vida Activa de Cardona en motiu del projecte de salut Healthy Communties.

Des de la Fundació SHE – Fundació “la Caixa” vam organitzar una classe de “ffitpilates” al Camp de Vida Activa oberta a tothom i gratuïta dins del nostre projecte de salut Healthy Communities. Aquesta classe estava dirigida per la influencer i creadora de contingut digital @ffitcoco amb més de 370K seguidors i seguidores a les seves xarxes socials. Part de la població cardonina i fins i tot persones d’altres municipis van desplaçar-se per viure aquesta experiència a Cardona. L’objectiu d’aquesta jornada era promoure els hàbits saludables i, a la vegada, donar a conèixer el projecte Healthy Communities arreu del territori.

Abans de la classe de ffitpilates, la influencer Claudia Constans va fer una petita xerrada dirigida als cardonins i cardonines participants en el projecte Healthy Communities on va explicar com van ser els seus inicis en el món de l’activitat física i quines van ser les seves motivacions. Va assegurar que el mètode de ffitpilates, que ella mateixa havia creat, li havia canviat la vida i que gràcies a això i a uns bons hàbits saludables pot gaudir d’una bona salut física i mental.

Des de la Fundació SHE – Fundació “la Caixa” agraïm la bona resposta per part dels assistents i assegurem que seguirem oferint aquest tipus d’activitats per fomentar una bona salut a la vila de Cardona.