Des de la Fundació SHE organitzem el dimarts 19 de juliol una jornada formativa a l’Auditori Valentí Fuster amb el suport de Fundació “la Caixa”. En aquesta jornada, que s’iniciarà a les 10.00h del matí i finalitzarà a les 19.00h, s’impartirà el contingut dels tallers online del projecte Healthy Communities. L’objectiu és donar l’oportunitat a tota la població de formar-se en termes d’hàbits saludables i alhora ampliar l’assistència dels participants en una jornada de tallers presencials oberta a tothom.

Des de l’inici de la jornada fins al final, part de l’equip de la Fundació SHE ens trobarem la Sala de les Voltes en un punt d’informació per tal de donar suport tècnic a aquelles persones participants que necessitin resoldre dubtes sobre l’accés a les plataformes digitals del projecte i respondre els qüestionaris finals de cada taller.

Durant la jornada tractarem continguts relacionats amb les següents temàtiques de salut: motivació al canvi d’hàbits, activitat física i vida activa, alimentació saludable, gestió de l’estrès i benestar emocional i prevenció del consum de substàncies tòxiques com el tabac o l’alcohol.

Us animem a tots els participants i a totes aquelles persones interessades en millorar els seus hàbits saludables a assistir a la jornada i poder aprendre de la mà d’experts i expertes en cada temàtica com el Dr. Xavier Orrit, la Natalia Montilla, la Carla Rodríguez, l’Alba Ribalta o la Noemí Franco.

A continuació, trobareu els horaris específics de cada taller:

10:00 a 11:00. Activitat Física

11:00 a 12:00. Motivació pel Canvi